Pogoji uporabe

Pogoji uporabe

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da le-te ne uporabljate.

Pogoji uporabe določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo pogoji uporabe, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje uporabe in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Spletna trgovina Poredni-zajcek.si je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Spletna trgovina Poredni-zajcek.si(v nadaljevanju »trgovina« ali »prodajalec« ali »Poredni zajček«) upravlja podjetje Ambo storitve d.o.o..

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1.  podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2.  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3.  bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4.  dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5.  pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6.  cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7.  način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8.  časovno veljavnost ponudbe,
  9.  rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10.  pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Osnovni podatki podjetja

Ambo storitve d.o.o.
Verovškova ulica 48, 1000 Ljubljana

Identifikacijska številka za DDV: SI17564204
Davčni zavezanec: da
Matična številka: 3924408
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
TRR: SI56 1010 0004 9367 757 pri Banki Koper

Podjetje Ambo storitve d.o.o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kranju: Srg 2011/8762.

Tel.: 070 588 812
E-mail: info@poredni-zajcek.si

V podjetju spodbujamo kontakt preko elektronskih medijev ter sledljivosti komunikacije, zato kot primarno vrsto kontakta preferiramo e-pošto. V kolikor se ne oglasimo na telefon, nam prosimo pošljite email sporočilo.

Pogoji naročanja

Ambo storitve d.o.o. preko »Poredni-zajcek.si« sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo nepotrjeno. Po prejemu obvestila, da je naročilo nepotrjeno preklic naročila ni možen.

Naročila spremljamo preko spletnega vmesnika.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Poredni Zajček sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo je potrjeno/odposlano). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@poredni-zajcek.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: Ambo storitve d.o.o., Verovškova ulica 48, 1000 Ljubljana.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena ZVPot.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Prodajalec ni dolžan sprejemati pošiljk z odkupnino in pošiljk, ki so kako drugače v nasprotju s temi pogoji uporabe.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na tej povezavi.

 

Navodila za uporabo nakupovalne košarice

Naročilo je možno spreminjato do točke, ko pritisnete na gumb Potrdi izpisane podatke na pogledu Povzetek naročila. Od tega trenutka dalje naročilo dobi status nepotrjeno, in ga ni več mogoče spreminjati.

Akcije, s katerimi lahko spreminjate nakupovalno košarico, predno se odločite, da nakup zaključite.

Akcija Opis
Izbriši S priskom na gumb odstranite izdelek iz nakupovalne košarice.
POSODOBI
KOŠARICO
S pritiskom na gumb POSODOBI KOŠARICO osvežimo cene v nakupovalni košarici. Namenjen je izračunu novih cen, če spremenimo količino enemu ali večim izdelkov.
KUPITE SEDAJ S pritiskom na gumb KUPITE SEDAJ zaključite z nakupovanjem.

 

Postopek naročanja

1. Naročilo je nepotrjeno:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo nepotrjeno. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno:
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Načini dostave, dobavni roki

Dostavo naročenega blaga opravlja podjetje Pošta Slovenije d.o.o.. Dostava blaga je omejena na ozemlje Republike Slovenije. V nobenem primeru spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, vam pustijo obvestilo. Rok dviga paketa na pošti je 15 delovnih dni. Za vse pošiljke velja dostava po veljavnem ceniku Pošte Slovenija d.o.o.

Naročila, oddana do 16:00 ure vsak delavnik, praviloma oddamo že isti dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih dneh. V primeru, da to ni mogoče, stranko obvestimo po telefonu (če je na voljo) ali po e-pošti.

Poštno ležeče Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na vse poslovalnice Pošte Slovenije. Prejemnik si izbere katerokoli slovensko poslovalnico, vendar je potrebno napisati točno številko poštne poslovalnice (1000 Ljubljana NI dovolj). Namesto naslova (ulica, cesta in hišna številka) se na pošiljko izpiše Poštno ležeče. Tako kot pri pošiljanju na dom, je čas potovanja pošiljke do 3 dni.

Prejemnik pošiljke tako na dom ne dobi NOBENEGA obvestila o čakajoči pošiljki. Pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni.

Primer naslova:
Janez Novak
Poštno ležeče
1103 Ljubljana

Omogočamo tudi naročanje pošiljk v paketomate Pošte Slovenije. Prejemnik si lahko izbere dostavo v kateri koli paketomat na področju Republike Slovenije. Seznam lokacij paketomatov je objavljen na straneh Pošte Slovenije https://www.pspaketomat.si/. Pri naročanju v paketomat je poleg ostalih podatkov obvezen vnos mobilne telefonske številke, na katero prejemnik dobi SMS obvestilo za prevzem paketa.

Primer naslova za pošiljanje v paketomat:
Janez Novak
PS Paketomat Partizanska 54
2702 Maribor
Telefon: 041123456

Cenik poštnine oziroma dostave (z ddv)

Poštnina: 4,99 EUR

Pri plačilu po povzetju kupec plača Pošti Slovenije provizijo za prenos denarja, ki znaša 1,25€ za naročila do 96,00€. Za večja naročila znaša provizija 1% od zneska kupnine. Plačilu provizije Pošti Slovenije se lahko izognete, če kupnino plačate po predračunu.

Naročilo v vrednosti nad 100€ dostavimo brezplačno.

Zavrnitev naročila

Ambo storitve d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, naročilo zavrne.

Plačilni pogoji

Plačilo je možno:

  • Z gotovino ob prevzemu (po povzetju)
  • Z nakazilom na račun podjetju Ambo storitve d.o.o. (po predračunu / ponudbi)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “V obdelavi” ali “Potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu in na predstavitveni strani izdelka.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Obrazec za uveljavljanje garancije se nahaja na tej povezavi.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake se nahaja na tej povezavi.

Pritožbe, reklamacije, spori

Prodajalec Ambo storitve d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@poredni-zajcek.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@poredni-zajcek.si ali reklamacije@ambo-storitve.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Alternativno lahko kupec tudi pokliče na telefonsko številko 070 588 812. Pri reklamacijah zaradi sledljivosti priporočamo pisno reklamacijo na naš naslov elektronske pošte.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za vse ostale spore in pravne postopke je pristojno izključno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Ambo storitve d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec Ambo storitve d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali pa kupcu račun priloži v papirni obliki ob dostavi.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ostale določbe

Pogoj za nakup je, da je uporabnik seznanjen s pogoji poslovanja, se z njimi v celoti strinja in jih v celoti razume. V kolikor je uporabnik opravil nakup v spletni trgovini, se šteje, da je pogoje prebral, jih razume in se z njimi strinja.