Kategorije
Ostalo
Iskanje po strani
Pogoji uporabe

Pogoji uporabe  


Z uporabo spletne strani se strinjate s spodaj navedenimi pogoji in jih v celoti razumete.

Spletna trgovina Poredni-zajcek.si je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Spletna trgovina Poredni-zajcek.si(v nadaljevanju »trgovina« ali »Poredni-zajcek.si« ali »Poredni zajček«) upravlja podjetje Ambo storitve d.o.o..

Osnovni podatki podjetja  


Ambo storitve d.o.o.
Mavčiče 28 A, 4211 Mavčiče

Identifikacijska številka za DDV: SI17564204
Davčni zavezanec: da
Matična številka: 3924408
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
TRR: SI56 1010 0004 9367 757 pri Banki Koper

Podjetje Ambo storitve d.o.o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kranju: Srg 2011/8762.

E-mail: info@poredni-zajcek.si

Varovanje osebnih podatkov 


Podjetje Ambo storitve d.o.o. se zavezuje, da bo varoval osebne podatke uporabnikov. Osebne podatke bo pojetje uporabilo izključno za lastne potrebe (izpolnitev naročila, pošiljanje informativnega gradiva, računov, promocij ...).

Osebni podatki v nobenem primeru in pod nobenim pogojem ne bodo predani tretji osebi.

Pogoji naročanja  


Ambo storitve d.o.o. preko »Poredni-zajcek.si« sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo nepotrjeno. Po prejemu obvestila, da je naročilo nepotrjeno preklic naročila ni možen.

Naročila spremljamo preko spletnega vmesnika.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga  

Kupec mora o nameravanem vračilu pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@poredni-zajcek.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

V primeru mehanskih poškodbah, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način.



Navodila za uporabo nakupovalne košarice  


Naročilo je možno spreminjato do točke, ko pritisnete na gumb Potrdi izpisane podatke na pogledu Povzetek naročila. Od tega trenutka dalje naročilo dobi status nepotrjeno, in ga ni več mogoče spreminjati.

Akcije, s katerimi lahko spreminjate nakupovalno košarico, predno se odločite, da nakup zaključite.

Akcija Opis
Izbriši S priskom na gumb odstranite izdelek iz nakupovalne košarice.
Osveži količine v košarici S pritiskom na gumb osvežimo cene v nakupovalni košarici. Namenjen je izračunu novih cen, če spremenimo količino enemu ali večim izdelkov.
Oddaj naročilo S pritiskom na gumb zaključite z nakupovanjem.


Postopek naročanja  


1. Naročilo je nepotrjeno:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo nepotrjeno. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno:
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Načini dostave, dobavni roki


Dostavo naročenega blaga opravlja podjetje Pošta Slovenije d.o.o. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, vam pustijo obvestilo. Rok dviga paketa na pošti je 15 delovnih dni. Za vse pošiljke velja dostava po veljavnem ceniku Pošte Slovenija d.o.o.

Naročila, oddana do 16:00 ure vsak delavnik, praviloma oddamo že isti dan, najkasneje pa v naslednjih dveh delovnih dneh. V primeru, da to ni mogoče, stranko obvestimo po telefonu (če je na voljo) ali po e-pošti.



Poštno ležeče Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na vse poslovalnice Pošte Slovenije. Prejemnik si izbere katerokoli slovensko poslovalnico, vendar je potrebno napisati točno številko poštne poslovalnice (1000 Ljubljana NI dovolj). Namesto naslova (ulica, cesta in hišna številka) se na pošiljko izpiše Poštno ležeče. Tako kot pri pošiljanju na dom, je čas potovanja pošiljke do 3 dni.

Prejemnik pošiljke tako na dom ne dobi NOBENEGA obvestila o čakajoči pošiljki. Pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni.

Primer naslova:
Janez Novak
Poštno ležeče
1103 Ljubljana


Cenik poštnine(z ddv)

Poštnina: 3,90 EUR

Pri plačilu po povzetju kupec plača Pošti Slovenije provizijo za prenos denarja, ki znaša 1,05€ za naročila do 96,00€. Za večja naročila znaša provizija 1% od zneska kupnine. Plačilu provizije Pošti Slovenije se lahko izognete, če kupnino plačate po predračunu.

Naročilo, ki presega vrednost 55€ vam dostavimo brezplačno.

Zavrnitev naročila  


Ambo storitve d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, naročilo zavrne.


Plačilni pogoji  


Plačilo je možno:
  • Z gotovino ob prevzemu
  • Z nakazilom na račun podjetju Ambo storitve d.o.o. (po predračunu / ponudbi)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene  


Vse cene vsebujejo DDV, saj je upravljalec trgovine davčni zavezanec.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "V obdelavi" ali "Potrjeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


Garancija


Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Vračilo ali zamenjava blaga


Že kupljeno blago lahko stranka pošlje nazaj in zamenjali ga bomo za drugo blago. V kolikor pride do razlike v vrednosti blaga - razliko vrnemo (če je vrednost blaga nižja od prvotno naročenega) oziroma je potrebno doplačilo (če je vrednost zamenjanega blaga višja od prvotno naročenega).

Strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.

Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh sporoči podjetju, da odstopa od pogodbe, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu nas mora kupec pisno obvestiti in sicer na kontaktna e-mail naslova:  info@poredni-zajcek.si ali na reklamacije@ambo-storitve.si, vrniti pa v 30. dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Artikli morajo biti nerabljeni, neodprti, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom.

Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

  • Kaj so TOČKE ZVESTOBE?

Poredni zajček s TOČKAMI ZVESTOBE nagrajujemo tebe zvesti kupec! Ob vsakem nakupu lahko svoje točke uporabiš kot popust in tako izdelke kupuješ po še bolj ugodnih cenah! Menjalni tečaj za TOČKE ZVESTOBE znaša 1 TOČKA ZVESTOBE = 0,05 EUR.

  • Kako dobiš TOČKE ZVESTOBE?

Preprosto - registriraj se v spletno trgovino na: www.poredni-zajcek.si in postani naš član. Pri vsakem nakupu dobiš število točk v vrednosti tvojega naročila. Točke, ki si jih pridobil/a, uporabiš kot popust pri svojem naslednjem nakupu v Porednem zajčku. Popust velja na vse izdelke v redni ceni, pa tudi na izdelke v akcijski ceni, ki znižani ne presegajo 20% popusta.

Primer: Za nakup v vrednosti 35 EUR avtomatsko dobiš 35 točk.

  • Kako vem koliko TOČK ZVESTOBE imam zbranih?

S svojim uporabniškim imenom in geslom, se prijavi v spletno trgovino Poredni zajček. Kot registrirani član imaš vpogled v število točk na svojem računu, kot tudi vso zgodovino nakupov. Za vse nejasnosti ali vprašanja smo ti seveda na voljo na : info@poredni-zajcek.si.

  • Ali imajo točke rok "uporabe"?

TOČKE ZVESTOBE imajo rok veljavnosti, in sicer 6 mesecev po zadnjem opravljenem nakupu.

Primer: na računu imam 100 točk zvestobe = 5€. Od mojega zadnjega nakupa v spletni trgovini je minil 1 mesec. Točke lahko uporabim kadarkoli v naslednjih petih mesecih. Roka za uporabo točk ne moreš zamuditi, saj lahko v zavihku "Moj profil" redno spremljaš koliko časa so moje točke še v veljavi.